انتخاب بهترین دستگاه اینورتر جوش

دوشنبه 19 ارديبهشت 1401
10:36
دکتر ابزار

انتخاب هر ابزار جوشکاری ممکن است با چالش‌هایی همراه باشد. با توجه به نیاز شما چه برای مصارف صنعتی و چه برای خانگی باید قبل از اقدام به خرید حتی اگر فردی حرفه‌ای باشید و یا تازه شروع به یادگیری این حرفه کرده‌اید، حتما اطلاعاتی درباره دستگاه، برند و کارکرد آن کسب نمایید. امروزه شرکت‌ها و تولیدکنندگان بسیاری اقدام به تولید دستگاه اینورتر جوشکاری نموده‌اند که هر کدام از آنها نیز دارای تنوع مدل های بسیاری می باشند. در این مقاله سعی نموده ایم مطلبی درباره نکات مورد نیاز قبل از انتخاب این ابزار ارائه دهیم تا شما عزیزان از کیفیت و درستی محصول مورد نیاز خود اطمینان حاصل نمایید.

بهترین دستگاه اینورتر جوش

نکات مهم قبل از خرید دستگاه اینورتر جوشکاری

  • جنس فلز : فلزها در انواع مختلفی وجود دارند که هر یک دارای ویژگی های منحصر به فردی می‌باشند. از این جهت حتما قبل از خرید باید توجه کرد که جنس فلز مورد استفاده چیست؟ به طور مثال آلومینیوم گرمای زیادی برای ذوب شدن نیاز دارد و یا فولاد مقاومت بالایی در برابر گرما دارد.
  • شدت جریان: پس از اینکه جنس فلز را در نظر گرفتید توجه کنید که شدت جریان مورد نیاز برای جوش شیء مورد نظر چه مقداری است. هر چه ضخامت ماده ای بیشتر باشد، به شدت جریان بالاتری احتیاج دارد.
  • کاربرد دستگاه: از مهم ترین پارامترهایی که باید در نظر بگیرید کاربرد دستگاه و محل انجام کار می‌باشد. به طور مثال برای مصارف خانگی اینورتر تک فاز و برای مصارف صنعتی اینورتر سه فاز مناسب می باشد. در این خصوص راهنمایی گرفتن از یک متخصص می تواند بسیار مفید باشد. شما می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه دکتر ابزار و تماس با همکاران ما از راهنمایی‌های آن ها بهره بگیرید.
  • مصرف بهینه انرژی : ترانس ها مصرف بالایی در برق دارند اما دستگاه اینورتر اصل انرژی را کم مصرف می کند. قبل از خرید حتما از اصل بودن دستگاه اطمینان حاصل نمایید.
  • چرخه عملکرد: یکی از مواردی که بر روی هر دستگاهی نشان داده شده است، چرخه عملکرد آن می باشد که نشان می دهد این ابزار چه مدت بی وقفه می تواند فعالیت کند. پس حتما به این مورد توجه نمایید.

قیمت دستگاه جوش

همانطور که اشاره شد دستگاه جوش به دو صورت مصرف خانگی و صنعتی در بازار موجود می باشد. برای خرید نوع اول می توانید سراغ برندهایی مانند ابزار مکس ، باس، گریت، ادون، آپ اسپریت بروید. که همگی قیمت مناسبی دارند. توجه به اینکه ضروری است که غیر از برند مکس بقیه برندها فاقد گارانتی می باشند. درباره مصارف صنعتی نیز گام الکتریک، صبا الکتریک، ایران ترانس، آروا از برندهای خوب و گران قیمت می باشند که دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و می توانید با اطمینان آن ها را انتخاب نمایید.


[ بازدید : 69 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
در دکتر ابزار تلاش داریم، تا برترین برند های ابزار جوش و برش را حضور شما معرفی کنیم. در دکتر ابزار به مقایسه فنی انواع مختلف ابزار جوش و برش خواهیم پرداخت
https://doctorabzar.com/product-category/cutting-tools/
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ابزار جوش و برش است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]