همه چیز در رابطه با خرید پروفیل بر

دوشنبه 26 اسفند 1398
11:42
دکتر ابزار

اصلی ترین ویژگی های یک اره پروفیل بر

پروفیل ها از جمله متریال هایی هستند که در عین سبک وزن بودن مقاومت و استجکام بسیار بالایی دارند. از پروفیل برها در صنایع خودرو سازی، کشتیرانی و صنایع هوایی، ساختمان سازی استفاده می کنند. ظاهر و شکل آنها به صورت مربع و مستطیل، زاویه دار و گرد بوده که در اندازه های کوچک و بزرگ برای کاربری های مختلف ساخته می شوند. به طور مثال از پروفیل ها با اندازه های کوچک جهت ساخت نرده های فلزی درب و پنجره ها استفاده می شود و اندازه و سطح مقطع بزرگتر آن جهت ساخت ستون و اسکلت فلزی به کار می رود. در ساخت پایه میز و صندلی، پوشاندن سقف سوله، ساخت کرکره مغازه و ... نیز می توان از پروفیل بهره برد.

در این مقاله تلاش می کنیم ابزاری کاربردی به نام اره پروفیل بر را خدمت شما معرفی کرده و به منظور راهنمایی شما عزیزان برای خرید بهترین پروفیل بر، تمامی خصوصیات فنی آن بیان شده است.

راهنمایی در خصوص خرید بهترین پروفیل بر

اره پروفیل بر نیز یک ابزار برقی است که به دلیل قدرت بسیار بالای موتور آن برای برش آهن و پروفیل مورد استفاده قرار می گیرد. اره های پروفیل بر دارای دو مدل ساختمانی و صنعتی می باشد. پروفیل برهای ساختمانی عموما برای تولید نرده برای درب و پنجره و دکورهای چوبی به کار می رود و نوع صنعتی آن مناسب صنایع بزرگ و سنگین مانند کشتی سازی و خودرو سازی می باشد.

پروفیل برها از قیمت های مختلف و مهمی تشکیل شد اند که شامل یک موتور پرقدرت، صفحه‌ سایش ضد زنگ، یک بازوی متحرک و یک گیره نگهدارنده می باشد. این دستگاه با هماهنگی تمامی قسمت ها قادر به عملیات برش در زوایای مورد نظر (برش فارسی ۴۵)می باشد. جهت برش پروفیل در بعصی از زوایا، لازم است از گونیا استفاده کنید.

این ابزار قادر به برش فارسی ۴۵ درجه چوب بوده که از آن جهت استفاده در دکوراسیون داخلی به کار می گیرند.

فرزهای آهنگری نیز از جمله پرکاربردترین دستگاه ها جهت برش آهن و پروفیل می باشد. اما فرزهای آهنگری به دلیل قدرت کمتری که دارند قادر به برش دادن پروفیل های سخت نیستند. اما پروفیل برها ضمن قدرت و توان بالا، موجب تسلط بیشتر کاربر بر روی قطعه کار می شود که نتیجه آن افزایش دقت در حین برشکاری می باشد.

برای خرید اره پروفیل بر ابتدا باید نوع کاربری و میزان سختی کار را مشخص نمایید . سپس با در نظر داشتن فاکتور های اصلی دستگاه که در قیمت زیر بیان شده، بهترین و مناسب ترین دستگاه را انتخاب و خریداری نمایید.

راهنمای خرید پروفیل بر

توان موتور

قدرت و توان دستگاه های برقی وابسته به قدرت موتور می باشد. میزان توان موتور بر اساس واحد "وات" سنجیده می شوند که هرچه بیشتر شود، دستگاه برای برش های سخت تر مناسب تر است.

قطر صفحه برش

قطر و ضخامت صفحه برش، نیز از ویژگی های مهم دستگاه می باشد که در زمان خرید لازم است به آن توجه شود. میزان ضخامت صفحه برش نسبت به جنس سطح قابل برش، انتخاب می شود. درواقع افزایش میزان ضخامت صفحه برش، گویای قابلیت بالای دستگاه جهت برش اجسام سخت تر می باشد.

سرعت گردش موتور

سرعت گردش موتور دیگر عوامل مهم و تاثیر گذار در زمان انجام برش می باشد. مقدار این ویژگی بر حسب "دور در دقیقه" بیان می شود که هرچه مقدار آن افزایش یابد دستگاه در کمترین زمان برشکاری را انجام می دهد.

قفل اسپیندل

قفل اسپیندل برای سهولت در تعویض تیغه بر روی دستگاه نصب می شود. در واقع این قفل مانع از چرخش تیغه در زمان تعویض می گردد. برای خرید خوب و مناسب بهتر است از توجه به این ویژگی غافل نشوید.

گونیا با قابلیت تنظیم

برخی مدل های پروفیل بر از گونیای قابل تنظیم برخوردار هستند تا با کمک آن بتوان برش های زاویه دار را انجام داد.

کلید قفل کن

کلید قفل کن یا همان قفل سوئیچ نیز به منظور روشن قرار دادن دستگاه به صورت اتومات برای کاربری های مداوم و طولانی مدت بر روی دستگاه قرار داده شده است.


[ بازدید : 73 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

بهترین اینورتر جوشکاری آروا مدل 2106

دوشنبه 5 اسفند 1398
10:12
دکتر ابزار

آشنایی با پرفروش ترین اینورتر آروا مدل 2106

دستگاه جوش اینورتر 250 آمپر آروا 2106 ساخت کشور ایران است که توسط شرکت آروا همراه با 30 ماه گارانتی با قیمتی مناسب عرضه می شود. این دستگاه جوش دارای تغذیه ورودی سه فاز بوده و از طریق جریان برق با ولتاژ 380 ولت و حداکثر جریان ورودی آن 14.4 آمپر انرژی مورد نیاز خود را تامین می نماید.حداکثر شدت جریان این دستگاه جوش 250 آمپر بوده و این ویژگی قابل تنظیم بین بازه 20-250 آمپر می باشد.

این اینور جکاری از سیستم حفاظتی خودکار به منظور مقاومت در برابر نوسانات ولتاژ ورودی بهره مند بوده و به علت سودمندی از تکنولوژی اینورتر، بسیار کم مصرف می باشد. اینورتر 2106 آروا بر پایه تکنولوژی Mosfet ساخته شده تا عملکرد و کارایی بهتری داشته باشد. طراحی این دستگاه آن را کم حجم و سبک وزن کرده است تا حمل راحتی داشته باشد و همچنین قابلیت استفاده در مکان‌های مرتفع و محیط‌های بسته را به این دستگاه بخشیده است.

اینورتر جوشکاری آروا قابلیت استفاده با الکترودهای قلیایی، سلولزی، رتیلی و اسیدی را دارا بوده و مناسب جوشکاری فولاد ضدزنگ، فولاد آلیاژی و فولاد سخت کربن‌دار می باشد. وده و قابل استفاده با می باشد. این محصول یکی از ابزار جوش و برش شرکت آروا است.


[ بازدید : 131 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

کاربردی ترین منگنه کوب برقی اریکسون

پنجشنبه 10 بهمن 1398
10:06
دکتر ابزار

آشنایی با جدیدترین منگنه کوب برقی اریکسون

منگنه کوب برقی اریکسون ETN161 یکی از ابزارآلات برقی برند اریکسون می باشد که نقشمهمی در امور نجاری دارد.اصلی ترین خصوصیت این دستگاه منبع تغذیه برق شهری با ولتاژ 220 ولت آن می باشد و به دلیل عدم نیاز به دستگاه کمپسور، حمل و جا به جایی راحتی دارد.این دستگاه به صورت ارگونومیک طراحی شده و به همین دلیل سبک وزن، خوش دست با کاربری بسیار ساده و آسان می باشد.سوزن های مناسب این دستگاه در سایزهای 8-16 میلی متر قرار گرفته اند.سرعت شلیک این منگنه كوب در هر دقیقه 20 شلیک ثبت شده است.از دیگر قابلیت های مهم این دستگاه امکان استفاده به عنوان میخکوب می باشد که می تواند با میخ های 1.6 میلی متر اسکا میخ کوبی را نیز انجام دهد. این منگنه کوب برقی قابل استفاده در صنایع مبلمان سازی، نصب کف پوش، كابينت سازی، قاب سازی، رويه كوبی مبلمان و … می باشد.ساخت کشور چین است و دارای 18 ماه گارانتی و 100 عدد میخ اسکا می باشد.


[ بازدید : 103 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

معرفی دستگاه جوش CO2 آروا

چهارشنبه 25 دی 1398
8:49
دکتر ابزار

آشنایی با دستگاه جوش آروا مدل 2121

دستگاه جوش آروا مدل 2121 در گروه ابزارهای جوش و برش شرکت آروا قرار گرفته و حداکثر جریان خروجی آن برابر با 200 آمپر است. این دستگاه جوش مجهز به تورچ هوا خنک می باشد و سرعت تغذیه سیم جوش آن به 2.5 تا 13 متر در دقیقه می رسد. این دستگاه جوش قادر به جوشکاری میگ/ مگ و الکترود دستی را با چرخه عملکرد 60% می باشد. سایز الکترود مناسب جوش این دستگاه بین 0.8-1.0 میلی متر و ضخامت ورق قابل جوش توسط این دستگاه برابر با 0.8 میلی متر به بالا است. تغذیه ورودی این دستگاه جوش تک فاز است و تکنولوژی جوش آن تکنولوژی MOSFET است.دستگاه جوشکاری آروا 2121 مجهز به دو نمایشگر دیجیتال است و دارای قابلیت های anti-stick و Hot-Start می باشد. این محصول ساخت ایران بوده و همراه لوازم جانبی مانند: انبر اتصال، کابل اتصال 3 متری، انبر جوش، کابل 6 متری جوش به انضمام گارانتی 30 ماهه از سوی شرکت آروا عرضه می شود.


[ بازدید : 94 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

جدیدترین اینورتر جوشکاری 280 آمپر آروا

پنجشنبه 19 دی 1398
10:50
دکتر ابزار

معرفی دستگاه جوش 280 آمپری آروا

دستگاه جوش 280 آمپر آروا 2118 دارای دو ولوم برای تنظیم میزان arc force و شدت جریان خروجی می باشد.چرخه عملکرد این دستگاه 60% بوده و قادر به جوشکاری تیگ و الکترودهای سایز 2.5،3.2،4،5 میلی متر می باشد.سیستم جوش این اینورتر جوشکاری از نوع قوس الکتریکی SMAW بوده و تکنولوژی سات آن نیز IGBT و اینورتر می باشد. این دستگاه کم حجم و سبک وزن است و مصرف برق پایینی دارد. دارای تغذیه ورودی تک فاز بوده و از طریق برق شهری 220 ولت کار می کند. تعبیه سیستم قطع کننده حفاظتی دستگاه را در برابر نوسانات جوشکاری مصون نگه می دارد و به همین علت است که این دستگاه جوش مناسب انواع پروژه های صنعتی می باشد. همچنین تعبیه صفحه نمایشگر دیجیتال نیز امکان مشاهده شدت جریان خروجی را برای کاربر فراهم کرده است.این محصول معرفی شده ساخت کشور ایران بوده و دارای استاندارد CE اروپا می باشد. لوازم جانبی عرضه شده همراه با این محصول به شرح زیر می باشد:

  • انبر جوش
  • انبر اتصال
  • ضمانتنامه 30 ماهه
  • کابل جوش 3 متری
  • کابل اتصال 2 متری


[ بازدید : 83 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

آسان ترین شیوه رنگ کاری خانه

سه شنبه 10 دی 1398
10:56
دکتر ابزار

بهترین روش رنگ کردن خانه با پیستوله رنگ

در این مقاله شما با آسان ترین روش نقاشی خانه آشنا می شوید. برای اینکه رنگ کاری خانه با سرعت بالا و بسیار راحت انجام شود استفاده از دستگاه رنگ پاش یا پیستوله یک انتخاب هوشمندانه است. با مطالعه این مقاله شما با انواع پیستوله و طرز صحیح استفاده از آن به خوبی آشنا می شوید. پس همراه ما باشید.

آسان ترین روش رنگ کردن خانه

اجزاء مختلف پیستوله رنگ

استفاده از پیستوله رنگ راحت ترین روش برای رنگ کردن خانه می باشد. زیرا این ابزار کاربر را از قلم مو و روش های قدیمی رنگ کردن خانه بی نیاز کرده است. با کمک دستگاه رنگپاش رنگ کردن خانه برایتان بسیار شیرین و لذت بخش خواهد بود. پیستوله رنگ دارای دو نوع برقی و بادی می باشد. این ابزار از قسمت اصلی نازل، تفنگ، مخزن و کمپرسور هوا (مدل بادی) تشکیل شده است.

پیستوله رنگ چیست؟

انواع پیستوله

  • پیستوله بادی: این نوع پیستوله با اتصال به کمپرسور هوا کار می کند.این دستگاه فشار هوا بیشتری را نسبت به مدل برقی دارد و برای همین عمدتا برای کارهای صنعتی و حرفه ایی مانند صنایع کشتی سازی،خودروسازی و... استفاده می شود. مهمترین معیارهای سنجش این پیستوله ها دقت پاشش، حداکثر فشار عملکرد و غلظت رنگ می باشد.
  • پیستوله برقی: این نوع پیستوله از طریق جریان برق کار می کنند و به دلیل فشار کم هوای تولید شده از قدرت کمتری برخوردار می باشد.به همین علت برای مصارف خانگی و سبک مانند نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی چوب بسیار مناسب هستند. توان، فشار و حجم مخزن از مهترین پارمترهای سنجش این نوع پیستوله ها می باشد.


اصول رنگ آمیزی با پیستوله


روش صحیح استفاده از پستوله

  • جهت رنگ آمیزی صحیح و اصولی لازم است تفنگ پیستوله را از سمت راست به چپ و بر عکس با سرعت یکنواختی حرکت دهید.
  • به منظور جلوگیری از متراکم شدن و پراکندگی بیش از حد رنگ بهتر است رنگ از فاصله ۲۰-۳۰ سانتی متری پاشش دهید.
  • همچنین به منظور عدم متراکم شدن رنگ در یک نقطه از حرکت دادن پیستوله به صورت قوسی خودداری کنید.
  • برای پاشش رنگ ماشه را در هر حرکت رفت و برگشتی آزاد نمایید.
  • برای رنگ آمیزی بهتر و با کیفیت باید هوا و رنگ را به نسبت متناسب مخلوط کنید تا هیچ توده حل نشده و ذرات اضافه ایی در داخل رنگ وجود نداشته باشد.
  • به منظور جلوگیری از پاشش ذرات رنگ بر روی سطوح رنگ شده بهتر است از لبه نزدیک به طرفی که ایستاده اید رنگ کاری را شروع کنید.
  • هرگز پاشش رنگ را به دلیل زبر شدن سطح کار در جهت برعکس انجام ندهید.
  • دقت کنید که در هر حرکت رفت و برگشتی باید ۵۰ درصد از سطح رنگ شده را تحت پوشش قرار بگیرد.
  • برای افزایش کیفیت رنگ لازم است دمای قطعه کار و رنگ با یکدیگر متناسب باشد. مناسب ترین دما رنگ ۲۲ درجه سانتی گراد و مناسب ترین دما قطعه کار بین ۲۲-۳۰ درجه سانتی گراد است.
  • دقت کنید که قبل از پر کردن مخزن، رنگ رقیق شده باشد.
  • غلظت رنگ را با استفاده از قیف رقیق سازی تعیین نمایید.
  • به منظور جلوگیری از آسیب قطعات دستگاه هرگز از تینر فوری برای جهت رقیق کردن رنگ استفاده ننمایید. برای این کار بهتر است از تینرهای معمولی و یا روغنی استفاده شود.

پیشنهاد دکتر ابزار :

مناسب ترین پیستوله رنگ ماشین


[ بازدید : 79 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

آشنایی با انواع دستگاه های کارواش

شنبه 7 دی 1398
11:15
دکتر ابزار

دسته بندی دستگاه های کارواش از نظر کاربرد


کارواش صنعتی

این کارواش ها دارای دو نوع موتور ذغالی و دینامی می باشند.موتور نوع ذغالی آن با ذغال کار کرده و مناسب مصارف خانگی هستند.در حین کار نیز صدای زیادی تولید می کننند. موتور دینامی طول عمر بیشتری در مقایسه با موتور ذغالی داشته و کاربردی صنعتی دارند.

کارواش خودرویی

قدرت و فشار آب این دستگاه ها بسیار بالا بوده و به همین منظور برای شستشوی خودرو و ماشین آلات صنعتی استفاده می شوند.این دستگاه ها نیز در دو نوع الکتریکی- بنزینی تولید می شوند.

کارواش خانگی

فشار آب خروجی در آنها کمتر از موارد قبلی بوده و به همین دلیل مناسب مصارف خانگی هستند. حجم و وزن کمتری داشته و با قیمتی مناسب در بازار عرضه می شوند.

کارواش حرفه ای

فشار آب این دستگاه ها بسیار بالا بوده و قدرت بیشتری نسبت سایر کارواش ها دارند. از این دستگاه ها برای کارهای حرفه ای در زمینه ی شستشوی دیگ ها،سرامیک و دستگاه های روغنی فعالتی دارند استفاده می کنند.

ویژگی های کارواش ایده آل


[ بازدید : 71 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

آشنایی با انواع دستگاه های کارواش

شنبه 7 دی 1398
11:15
دکتر ابزار

دسته بندی دستگاه های کارواش از نظر کاربرد


کارواش صنعتی

این کارواش ها دارای دو نوع موتور ذغالی و دینامی می باشند.موتور نوع ذغالی آن با ذغال کار کرده و مناسب مصارف خانگی هستند.در حین کار نیز صدای زیادی تولید می کننند. موتور دینامی طول عمر بیشتری در مقایسه با موتور ذغالی داشته و کاربردی صنعتی دارند.

کارواش خودرویی

قدرت و فشار آب این دستگاه ها بسیار بالا بوده و به همین منظور برای شستشوی خودرو و ماشین آلات صنعتی استفاده می شوند.این دستگاه ها نیز در دو نوع الکتریکی- بنزینی تولید می شوند.

کارواش خانگی

فشار آب خروجی در آنها کمتر از موارد قبلی بوده و به همین دلیل مناسب مصارف خانگی هستند. حجم و وزن کمتری داشته و با قیمتی مناسب در بازار عرضه می شوند.

کارواش حرفه ای

فشار آب این دستگاه ها بسیار بالا بوده و قدرت بیشتری نسبت سایر کارواش ها دارند. از این دستگاه ها برای کارهای حرفه ای در زمینه ی شستشوی دیگ ها،سرامیک و دستگاه های روغنی فعالتی دارند استفاده می کنند.

ویژگی های کارواش ایده آل


[ بازدید : 78 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

معرفی کمپرسور باد آروا مدل 5133

دوشنبه 2 دی 1398
10:14
دکتر ابزار

کمپرسور فندکی دو سیلندر آروا مدل 5133

کمپرسور فندکی دو سیلندر آروا 5133 ساخت کشور چین است و ازمحصولات شرکت آروا محسوب می شود. این کمپرسور از موتور دو سیلندر پر قدرت برخوردار وده که می تواند هوا را با فشار 150 پاسکال و دبی 40 لیتر در دقیقه تولید کند. این کمپرسور باد مجهز به شلنگ فنری 5 متری از جنس پلی اورتان است و دارای فشارسنج جهت تنظیم میزان فشار هوا می باشد.برای این دستگاه انواع نازل با کاربرد های مختلف و کیف برزنتی و فوم در نظر گرفته شده تا همراه با محصول در اختیار کاربران قرار بگیرد.این دستگاه برای تنظیم فشار هوای تایر اتوموبیل،توپ،دوچرخه،موتور سیکلت، قایق بادی و… بسیار مناسب بوده و می تواند این کار را ظرف دو الی سه دقیقه با سرعت بسیار بالا انجام دهد.


[ بازدید : 53 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]

پیشرفته ترین دریل چکشی آروا

يکشنبه 1 دی 1398
12:15
دکتر ابزار

بهترین دریل چکشی آروا مدل 5305

دریل چکشی 850 وات آروا 5305 دارای موتور گیربکسی با قدرت 850 وات است که دارای سه نظام آچاری 13 میلی متری است و می تواند سطوح فلزی،بتنی و چوبی را با حداکثر عمق به ترتیب 30،26،13 میلی متر سوراخ کند. سیستم گردش در نظر گرفته شده برای این دستگاه به صورت چپگرد و راستگرد است.سرعت گردش آزاد این دریل 2800-0 دور در دقیقه است که میتوان با کمک دیمر تعبیه شده این سرعت را تنظیم کرد. بدنه این دریل از دو قسمت ساخته شده که نیم تنه آن از جنس آلومینیوم نو بوده و بسیار مقاوم می باشد. عملکرد این دریل به صورت چکشی بوده و می تواند سطح مورد نظر با وارد کردن ضربات متوالی سوراخ کند. قفل سوئیچ تعبیه شده برای این دستگاه این امکان را به کاربر می دهد که برای کاربری های مداوم و طولانی مدت از این دریل اسفاده کند.


[ بازدید : 122 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
در دکتر ابزار تلاش داریم، تا برترین برند های ابزار جوش و برش را حضور شما معرفی کنیم. در دکتر ابزار به مقایسه فنی انواع مختلف ابزار جوش و برش خواهیم پرداخت
https://doctorabzar.com/product-category/cutting-tools/
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ابزار جوش و برش است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]