طریقه تعویض تیغ اره افقی بر

سه شنبه 16 شهريور 1400
18:07
دکتر ابزار
طریقه تعویض تیغ اره افقی بر

۳ راه تعویض تیغه اره افقی بر

اره افقی بر را می توان از مهم ترین ابزار های برش دانست که در برش لوله های PVC، هرس درختان بزرگ و ... کاربرد دارد. اما چرا این ابزار قابلیت اجرای برش های مختلف را دارا می باشد؟ مهم ترین و اصلی ترین علت این مسئله بهره مندی از قابلیت تعویض تیغه می باشد. امکان نصب تیغه های مختلف روی این اره وجود داشته و از این رو دارای کاربردی چند منظوره می باشد.

با این همه، پیش از اطلاع کامل از نحوه عوض کردن تیغه این دسته ابزارها به هیچ عنوان نباید اقدام به این کار کنید، از همین جهت نیز در ادامه مطلب به آموزش نحوه تعویض تیغه آن خواهیم پرداخت.

اقدامات ایمنی: پیش از هر چیزی باید نکات ایمنی مرتبط با این گونه ابزار را دانسته و سپس اقدام به استفاده از آنها کنید. موارد زیر از جمله نکاتی است که باید در نظر داشته باشید:

  • از ابزار ایمنی استفاده کنید: هر وقت با تیغه های اره برقی سر و کار دارید، احتمال بریده شدن توسط تیغه ها وجود دارد. با این حال، لوازم ایمنی مانند دستکش و عینک هنگام تعویض تیغ، احتمال عواقب غیر منتظره را کاهش می دهند.
  • اره را از برق بکشید: برای جلوگیری از روشن شدن دستگاه در هنگام تعویض تیغه ها، اره خود را از برق جدا کنید. اگر هنگام تعویض تیغه به طور تصادفی دستگاه را روشن کنید، ممکن است با هر وضعیت فاجعه ای روبرو شوید.
  • باتری ها را جدا کنید: در صورت استفاده از اره افقی بر شارژی، باید قبل از شروع عملیات، باتری ها را جدا کنید.

تعویض عوض کردن تیغ اره افقی بر با پیچ گوشتی

پس از انجام اقدامات احتیاطی ایمنی، می توانید به دنبال تعویض تیغ باشید. در اینجا نحوه انجام این کار با استفاده از پیچ گوشتی آورده شده است که در کل فرآیند، شما فقط به دو چیز نیاز دارید:

  • یک پیچ گوشتی متناسب با پیچ دستگاه
  • تیغه جدید قابل استفاده در دستگاه

[ بازدید : 36 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
در دکتر ابزار تلاش داریم، تا برترین برند های ابزار جوش و برش را حضور شما معرفی کنیم. در دکتر ابزار به مقایسه فنی انواع مختلف ابزار جوش و برش خواهیم پرداخت
https://doctorabzar.com/product-category/cutting-tools/
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ابزار جوش و برش است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]